30.01.2009

Jeg har pussestøv i nesen!

I dag har jeg vært på skolen.
Blogg inlegget mitt i går, ble så dårlig.
Fant ut at det ikke var noen vits å dele det med noen.
Det kan være for at det ikke skjedde noe som helst i går.
Jeg hadde fri, så satt for det meste å spilte gitar.
Skrev en ny sang.
Men sånn utenom det, så skjedde det lite.

Men i dag har jeg vært flink.
Hele meg var full av pussestøv og olje da jeg kom hjem.
Har fått snakket med læreren om eksamensarbeidet mitt i tre.
Og fikk en forklaring som kunne gi hvem som helst bakoversveis.
Så om jeg klarer å gjennomføre det, det er en annen sak.
Men prøve, det skal jeg!


På disse to bildene, så ser du en treramme jeg har laget fra en planke.
Og en smørkniv som jeg har laget av en firkantet kloss.
Merkelig hvor mye du kan lage med en liten bit med tre.

Men nok om skole.
Nå sitter jeg her og spiller gitar.
Og studerer det rotete rommet mitt.
Nå er det så rotete, at jeg, jeg som elsker rot.
Begynner å få litt noia.
Så må nok rydde.
Huff!

Hvordan har dere det i dag da?
Noen av dere som skriver sanger eller dikt?

12 kommentarer:

  1. SV: Jeg blir ikke dårlig av sånne programmer. Det er opplysende syns jeg. Dette er ikke sånne titonnsfolk. Det er folk som bare er overvektige ++. Og de har det kjipt.
    Jeg vet, de burde absolutt sette ned prisene på frukt og grønt. Er dårlig at fastfoodkjedene ikke ser hva de gjør med folk. Alt sånnt burde byttes ut med sunnere alternativer som er like billig.
    Håper ting forandrer seg, ellers dør plutselig alle av fedme.
    Er ikke en serie jeg følger med på, men har sett 3 episoder tror jeg. Og det er faktisk utrolig interessant!

    SvarSlett
  2. Sv: Hehe, tusen takk! Jeg har trent taekwondo i ni år, men akkurat i år er jeg stressa med mye annet, så jeg har ikke tid til å trene!

    Du hadde en skikkelig grom blogg :)

    SvarSlett
  3. I dag har jeg det egentlig relativt dårlig, noe som bare er teit siden alt ligger til rette for at dette skal være en fantastisk BRA dag. dumme pms.

    Svar: Tusen takk! Jeg har blogget siden august, så det er vel snart et halvt år.

    SvarSlett
  4. Jeg må bare tilføye noe.
    Når Eli Kristin "the dustmaster of dust bunnies" sier det er rotete, ja, da er det virkelig det.
    Skal ikke si for mye, men når ting skraper når man åpenr ei dør og må bruke makt.
    Da er det fullt på gulvet, kjære søster.

    SvarSlett
  5. Sv: takk :) ikke blogget veldig lenge, begynte i sommer, men tok en pause og begynte rett før jul igjen.. Så ca et halvt år elns?

    Fin blogg du også. Foo Fighters er fantastiske

    SvarSlett
  6. Ja, har lest norsk kulturhistorie fritt etter hukommelsen, og digget den! Den andre hadde jeg ikke hørt om, men siden jeg elsker alle bøkene jeg har lest av han, så MÅ jeg få lest den også! Takk for tips :)

    Jeg har skrevet noen dikt. Men aldri sanger. Kjæresten skriver en del sanger. I allefall gjorde han det før. Han spiller også gitar, så det blir en del musikk i hverdagen :)

    SvarSlett
  7. ja, man føler seg mye bedre med en gang! :D

    SvarSlett
  8. Jeg trener under wtf, og har svart belte ! :) Det er alltid morsom å endre desgin på bloggen, jeg gjør det litt for ofte! Blir så fort lei..

    SvarSlett
  9. sv: Jeg syns du er heldig som har det synet på gym i skolen. Det har ikke jeg!

    SvarSlett
  10. SV: tusen takk for det, kjekt å høre, jeg prøver så godt jeg kan og skrive om hva som skjer underveis her nede i Polskidolski.
    Sykehuset var utrolig spennende i dag, men også krevende...det er absolutt et område jeg kunne tenke meg å spesialisere innenfor.
    Så kult at du spiller gitar, jeg beundrer instrument spillere, syntes det er så fint, bare det ikke blir 24/7 som med mitt piano geni nabo :S
    Bildene har jeg tatt selv noen og noen er fra nett.
    God helg :D

    SvarSlett
  11. Det er så gøy å spille gitar :) skriver ikke noe nå lenger, men før gjorde jeg.

    SvarSlett
  12. Ja, jeg har vært interessert i interør lenge ja!

    SvarSlett