01.02.2009

Toaletthumor?

" Du vet du har vært full, når du klarer å miste mobilen i et offentlig toalett!"

Eller, uansett om det er offentlig eller ikke. Så var du fortsatt full. Så, ja. Akkurat der var jeg i går. Er det det jeg kan kalle toaletthumor?
Å nå, lyser mobilen min hele tiden. Blitsen går av sånn nå og da. Du kan ikke ta bilder. Å den er skikkelig treig å sende meldinger med. Men klager jeg?
Nei, jeg er bare lykkelig over at den i det heletatt funker jeg.
Eller, har ikke fått prøvd om det går an å ringe med den enda da. Å kjenner jeg meg selv rett.Så er jeg så heldig, at mobilen rakk å ligge i doskålen ett par sekunder for mye, til at det ikke skal funke.


Å ellers sånn, så skjedde det ikke så mye. Var mye venting, ikke at jeg hadde noe å vente på. Jeg leste ferdig boken jeg fikk for ikke så lenge siden.(Nick Hornby - Fritt fall)
Den var,ja, noe for seg selv. Når sant skal sies, så er jeg ikke en lesehest. Jeg leser skjeldent bøker. Men akkurat denne. Var lettlest, morsom og fengende!. Jeg mener den er virkelig å anbefale. Her er min omtale om boken.
Omtale : Fire mennesker treffer hverandre tilfeldig på taket av et 15 etasjer høyt høyhus i London på nyttårsaften. Alle har planer om å ende livet sitt der. Med å slenge seg utfor kanten. Martin er en berømt frokost-TV-vert som bommet på alderen til en ung jente. Og på grunn av dette har han fått både karrieren og ekteskapet ødelagt. Maureen er middelaldrende, dypt troende katolikk , ensom og ikke minst, enslig mor til en sterkt funksjonshemmet gutt. JJ er amerikansk musiker fra Chicago. Bandet har gått i oppløsning, og tilværelsen er uten innhold. Jess er 18 og familiens sorte får. Hun strever med å komme over at storesøsteren er sporløst forsvunnet. De er fire mennesker på randen av livet, med planer om å ende det.
Så hva gjør de?


Det må du lese selv.
Men når det gjelder meg, så sitter jeg her å halvsover.
Slapper av med countrymusikk på ørene.
Og spiser eple.

Hvordan var deres lørdagskveld?
Noen spesielle ting dere liker å gjøre på søndager?

11 kommentarer:

  1. Sv: Åh, så kult! Hva skal hun i Kenya da? Hvor i Kenya skal hun være, veit du?
    Heldig som hadde så pent vær. Det er rett og slett kjedelig vær her. Men det blir vel kanskje hva man gjør det til? :P

    Den boken har jeg hørt om før! Den høres braaa ut! Lurer på om jeg får skrive opp den jeg gitt :D Alltid greit å vite at det er noen bøker man kan lese. Jeg er ingen lesehest sjøl, men av og til får jeg lyst til å lese ett eller annet :D Ha en fin søndag! :D

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, det var en klasse hos oss som skulle dra ifjor når det var opptøyer de og, men de ventet til utti april når det var roligere.
    Haha, da høres det ikke lurt ut at du sitter på altanen ihvertfall :P Men heldig du er som har så pent vær! Vi her borte vil også ha det! Vi har bare sånn grått og kjedelige greier vi... Nei og nei! :P

    SvarSlett
  3. Hahaha :p godt gjort. Selv om jeg føler jeg har vært for nær å miste mobilen min jeg også. Lørdagskvelden min gikk altfor fort.. Men den var gøy :)

    SvarSlett
  4. Sv: mhm, the notebook er absolutt en film jeg anbefaler! Hehe, med fare for noen tårer.. Det var helt håpløst å skulle stå opp og lese prøvestoff i dag tidlig når kjæresten lå der varm og god ved siden av meg!

    Hihi, høres bra ut mobil i do, det har jeg gjort å.. Bortsett fra at jeg ikke var full da! På søndager digger jeg og sitte helt stille og bare lese en bok elns, men det blir ikke så ofte til at jeg gjør det gitt. I dag må jeg på jobb så! Håper du får en koselig søndag :)

    SvarSlett
  5. Sv: haha, du er utvilsomt alene om det ja :p

    SvarSlett
  6. Jeg mistet veninnen min sin mobil i dassen på fylla, og tok den ikke opp igjenn.. heldigvis var det hjemme hos han da...

    SvarSlett
  7. Du altså!

    Jeg er kjempeglad for at du likte boken! :) Så koslig at du skriver om den. Bortsett fra toaletthendelsen hørtes det jo ut som om du hadde en fin helg!
    :)

    SvarSlett
  8. min lørdag var litt trist, men ellers oki. Var til mormor i helgen, så har ikke opplevd noe så alt for spennende igrunn:) Har limt inn og laget album i hele helgen. Får tid til sånn når man er hos besteforeldra:P

    Btw- du må sende han et kort ja, artig det! <3

    SvarSlett
  9. SV: du det problemet har faktisk jeg også. Har ikke hatt TV de 4 første årene her i Polen, men den nye leiligheten jeg flyttet inn i Sept08 hadde faktisk TV, og når kjæresten som er veldig sport interessert er på besøk blir det tennis kamp på den ENESTE engelske kanalen jeg har EUROSPORT. Ikke det at jeg fikk sett så mye da siden jeg leste mesteparten av tiden, men ja probl med å være "oppdatert" på omverden kjenner jeg godt til. :S
    Hvem heiet du på i dag da, jeg hadde egentlig håpet på at Fedrer skulle vinne :(
    Ønsker deg en god uke=)

    SvarSlett
  10. Du kan lese i inlegget om Patrik hvor han har kjøpt den:) eller noe. han svarte på det selv. hehe

    SvarSlett
  11. Øhhh... eit sprøsmål, eit sprøsmål+
    KAAAAAAAA du gjor NO!!!
    Æ ska svar for dæ, jo du dreit dæ =P

    Pærsonlig ville jeg ha fisket opp mobilen min, tatt ut simkort og latt den drukne i fred. Ikke F.. at jeg hadde brukt den nært mitt ansikt mer.. DIP (Drown in peace)

    Hatte ein brukbar hælg æ å ja =)

    SvarSlett