02.02.2009

Finner ikke nåla i høystakken!


En spekkhogger jeg hekla i julegave til naboen min

Jeg finner ingen ting!
Jeg skulle aldri ha ryddet.
Jeg visste at den boken lå under den haugen med papirer.
Men nå finner jeg ikke en gang papirene!
Vel, vel.
Det dukker vel opp en gang.
Trenger ikke noe høystakk for å rote vekk nåler jeg nei.
Alt jeg trenger er et rom på 15 kvadrat.
og en dag med rydding.

Holder på å hekle en figur akkurat nå.
Alt jeg mangler er å montere den sammen.
Men finner seriøst ikke nålene mine.
Har sikkert lagt de på en "smart" plass.
Slik at de skulle være lette å finne.
Men, det funket tydeligvis ikke.
Hvor i all verden er de
?

Forsvinner ting når du rydder?
Kan/liker du å hekle?

10 kommentarer:

  1. Sv: np.

    Jeg er heldig, og FINNER somregel når jeg rydder, ikke motsatt.

    SvarSlett
  2. Jeg finner masse rart jeg hadde glemt at jeg hadde når jeg rydder :) og kan ikke hekle :p

    SV: Ja, jeg er helt enig. Er også for verneplikt for jenter.

    SvarSlett
  3. Sv: Mhm, hun har en veldig fin blogg :D Liker den kjempe godt, så jeg måtte bare velge den.

    Jeg kan ikke hekle, men jeg strikker litt for tiden. Er jo litt koselig da :D

    SvarSlett
  4. åå hvilken fin spekkhogger :D
    SV: ja du jeg skal love deg at dagen begynte langt ifra bra og jeg måtte etter 2timer lesing etter skolen sove 2 timer før jeg leste videre...SUKK!
    Men i morgen blir en bedre dag :D

    SvarSlett
  5. sv: ja, jeg redigerer alle bildene som er på bloggen min (: takk for det.
    å, kult. kanskje du burde begynne å lage sanger da. hørtes lurt ut egentlig. jeg også husker sanger, men bare hvis jeg liker sangen eller har et spesielt forhold til den.

    SvarSlett
  6. haha vell. Vi er jo vandt med kamera og jobbe med det, men ikke å bli filmet av NRK. Såå det var ganske skummelt;)

    SvarSlett
  7. har du leita i høystakken, da? :O

    SvarSlett
  8. Du er reine Jedi master of disaster når det gjelder rydding kjære søss. Du må bruke en sterk magnet, så finner du nåla ;)
    Det trengs på ditt rom for å si det slik, hva om du leier en sånn sveærr jævel fra ett bilopphøggeri?

    SvarSlett
  9. hahaha, for en fin spekkhogger!

    Ja, strømpebukser suuuger,! =P

    SvarSlett
  10. for en søt gave:P
    hekling er ikke helt min greie, men jeg elsker å sy:)

    SvarSlett