04.02.2009

Naken, eller ikke naken?

Skoledagen i dag, har vært den lengste dagen på lenge.
Hadde undervisning i barns to-dimensjonale utvikling.
Ganske lærerrikt egentlig.
Så hadde vi 2 timer med akt tegning.
Moro å få tegnet akt igjen.
En stund siden sist.
Men dagen var lang.
Så godt å komme hjem å slappe av.

Dagens nedtur:
Aktmodellen vi hadde i dag, var ikke naken.

Høres kanskje litt rart ut.
Men har tegnet akt mange ganger.
Og jeg har aldri fått prøvd å tegne en naken person.

Dagens høydepunkt:
Jeg skal på kviss i kveld sammen med venner fra skolen.

Det gleder jeg meg kjempemye til.
Alltid koselig på kviss.

Har dere planer for dagen?
Prøvd akt tegning noen gang?

10 kommentarer:

  1. Det er ikke akt med mindre mennesket er nakent, ser heller ikke for meg at modellen deres hadde dekket til sine edle deler med et fikenblad. Nei no må me slå oss saman å gjera opprør, få nakenheta inn i høgskulen i Volda og la den bli!!

    SvarSlett
  2. Haha gøy :D Er ikke like morsomt når modellen ikke er naken. Vet ærlig talt ikke hva akt-tegning er, så det har jeg nok ikke. I kveld skal jeg slappe av. Kaaanskje gjøre lekser, og være oppe litt lenge grunnet fridag i morgen :D

    SvarSlett
  3. Sv: uuuu, da har jeg jo gjort det. I kunst og håndtverk på ungdomsskolen. Weew. Hvorfor er dere så heldige å ha fri da? (:

    SvarSlett
  4. helt genialt bilde spørr du meg, ;)

    SvarSlett
  5. hmm, har jeg ikke prøvd... heh, jeg er ikke noe særlig flink til å tegne uansett!:)

    SV: Tror kanskje zebra må ver favoritten, synst også kjolen og skjerfet var skikkelig kul!:) Men jeg synst også at leopardmønster kan vere skikkelig kult!:)

    SvarSlett
  6. Sv: lucky! Ble noe kluss med noe læreren skulle på (opprinnelig var det elevsamtaledag), så samtalene tar vi en annen dag :)

    SvarSlett
  7. Sv: Hva er kviss? Hehe :P
    Shit, stakkar deg! Jeg har trekt tann bare en gang jeg. Men jeg har borra flere ganger enn jeg kan huske. Det er ille...
    Ja, ble fornøyd med 4.5 altså :D
    Åh, så koselig! Ja, hadde jeg kunnet lage noe så. Jeg får se, kanskje jeg lager en liten kake eller noe :) Det vet jeg hun blir glad for :D

    SvarSlett
  8. Haha, gaffateip funker også fint! Ah, jeg skulle ønske jeg kunne tegne jeg..

    SvarSlett
  9. Planer for resten av kvelden er kun å slappe av. Har vært på jobb og stresset, så godt å koble av :)

    Aldri prøvd den type tegning, nei..

    Sv: So far, so good :) Blir gøy når jeg har litt bilder å vise til ;)

    SvarSlett
  10. SV: Ja utrolig spesielt, og helt fantastisk og se babisen fra å være nesten blå til å begynne å skrike og bli rosa :D Jeg studere til å bli lege =)

    SvarSlett