05.02.2009

Drømmer om sommer, vasser i snø!



Da var den tilbake igjen.
Jeg som var sikker på at det ikke skulle dukke opp mer.
Men der tok jeg visst feil.
Ja, for det er snø jeg snakker om.

Jeg begynte å glede meg til sommer og sol.
Har hatt litt følelse av sommer et par ganger allerede.
Men nå er vi tilbake til snø, sørpe og is igjen.

Å drømmen om sommeren, blir nok en gang bare en vag tanke i det fjerne.
Men når sant skal sies.
Så er Volda ganske vakker, der den ligger inhyllet i et hvit teppe av snø.
Sovende, ventende.
Men
Sommeren kunne med fordel, begynt å vise seg litt mer fram.
Å nå må jeg nesten begynne på morsdagsgaven.
Hun ønsket seg en tegning, så det skal hun få.

Hvordan er været hos dere?
Gjort noe moro i dag?

7 kommentarer:

  1. Sv: Takk :)
    Vi har også snø i dag. Du får vise resultatet av morsdagstegningen?

    SvarSlett
  2. Hei ! Mange nye innlegg på bloggen, og i morgen eller lørdag starter jeg en ny kategori : " MOTEKUPP I BUTIKK NÅ". Da tråler jeg masse butikker for å ta bilde av fantastiske og billige plagg jeg vil anbefale til dere! Følg med, dette kommer fra nå av hver uke! Klem, ANNAFORRALLTID

    SvarSlett
  3. Weee :D can't wait.

    SvarSlett
  4. jeg vil også se tegningen! :D

    ja, man savner til og med støvsuginga klokka 10 på søndager, ;)

    SvarSlett
  5. SV: ja det er utrolig spennende :D Trives veldig godt, selv om det til tider er og kjennes i tøffeste laget.
    Tusen takk for god ønsker om god tur. Masse hilsener fra Marco og meg =)

    SvarSlett
  6. Sv: Ja, jeg er enig. Men jeg faller faktisk bare for bad boys når det gjelder kjendiser. In real life faller jeg for de gode, søte, snille :D

    Snø er jo litt koselig da. Vår er enda koseligere :D

    SvarSlett
  7. Sv: Ja, han er 11, så ganske stor forskjell!

    Ååh, så flink du er som tegner til mammaen din da :D

    SvarSlett