06.02.2009

Posten skal frem

Ja, da er det snart morsdag.
Tegningen min kommer garantert ikke frem til da.
Men hun får den iallefall.
Skal se om jeg får sendt den i morgen eller mandag.
Kan ikke akkurat bare pakke den i postkassen heller.
Så får se hvordan jeg løser det.
Posten skal frem uansett.

Dette var bildet jeg hadde å gå etter.

Hadde en del problemer med å tegne den.
For det var så vanskelig å se.
Dersom du klikker på bildet så ser du at det er ganske lite.
Tegningen min derimot er i A4.



Så her er morsdagsgaven til mamma i år

Jeg er vel litt fornøyd.
Sånn i og med at det jeg hadde å gå etter ikke var av beste klasse.
Det var så kornete.
Og jeg vet at ansiktet ikke ser helt bra ut.
Men klarer ikke å få det til å se bedre ut.

Hva syns du?
Hva skal du gi mammaen din i år?

6 kommentarer:

  1. Fint bilde! Du er så flink å tegne! Mamma får i år en glasskål og blå flytelys.. Tror hun blir fornøyd:) Tenkte å tegne en tegning til henn jeg også, men det kan jeg gjøre til henne en annen gang..

    SvarSlett
  2. flinka:) <3 Jeg skal gi mammaen min en mega stor klem også skal jeg si hurraaa for mamma som er så pen og snill. Lurer på hva jeg får av bebien min i år :O en dag uten hopping på blæra kanskje ? :D

    SvarSlett
  3. Søt tegning :)

    Jeg pleier faktisk ikke gi gave til mor, jeg. Hun mener det er unødvendig :p Viser min takknemlighet til henne på andre måter, som feks ut på middag etc (selv om det gjerne ender opp med at far betaler ;p) Hehe.

    Sv: Vi er vel både katte- og hundepersoner. Har en katt fra før, så nå krysser vi bare fingrene for at katten godtar valpen ;)

    SvarSlett
  4. Pausene gjør det lett å lese ja! Håper du har en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Oi, så flink du er. Ble kjempefint! I år får mamma nøye seg med en blomsterbukett.

    SvarSlett
  6. Wooooah du er flink! Det ble aldeles nydelig :) tror jeg og brodern skal gi gavekort på å lage middag?

    SvarSlett