03.01.2009

Ellie Istapp


Ja da sitter jeg her. Som en potetsekk. Bare uten poteter, for det er ikke så veldig godt.
Merkes at jeg har kommet tilbake til hybellivet. Middagen besto av Grandiosa. Men, når sant skal sies, så er jeg stor fan av den orginale grandisen. Og jeg orket ikke å lage meg noe avansert, det fristet liksom ikke.
Har vært på butikken å handlet i dag. Så nå kan jeg bare sette meg tilbake, og nyte helgen. Hadde det ikke vært for at det er så ufattelig kaldt på rommet mitt. Jeg forbanner de som har satt inn slike varmeovner på rommene her jeg bor. Slike ovner som sparer strøm. Som ikke blir varmere enn 21 grader, på det meste. Men så varmt blir det aldri. De skulle plasseres på et fryselager. Så kunne de merket hvordan det er å bo på porse studenthjem på vinteren. Jeg liker at det er litt kaldt på rommet mitt. Brødrene mine lurte på om jeg ikke skulle konvertere til å bli eskimo da jeg var hjemme i jula. Men det var ikke noe i forhold til det her. Alt som mangler er noen kasser med fisk og et skilt på døren hvor det står "Kjølelager".

Forresten, er det noen av dere som vet hva dette er?

6 kommentarer:

  1. hahah... du må tenne bål !! :D
    hmm d e enten ei sprinkeltrapp eller så e d linsa på kamera ditt og et freaky speilbilde med monster lys... :D

    SvarSlett
  2. Heheh, sprinkeltrapp? Nope, e nok ingen av delean der neij :D Men det va gode forsøk da ;)

    SvarSlett
  3. d e rompa t bjarne brønbooo :D nammm

    SvarSlett
  4. heheh, nai! :P den er nok litt mer hårete du.

    SvarSlett
  5. Du er Eskimo, fordi den temperaturen du hadde på rommet ditt en dag da du var hjemme var så godt som på minus sia.. Vel kan det være bilde av ett glass, sett ovenifra?

    SvarSlett
  6. Brrr...minne meg om når e kom tebake tel hylla etter nån daga borte..*hutre*

    Trur føresstn d bildet e den tingen du har som du hold å snurra fortar å fortar:P ane ikke ke den heite..veit bære du må va sterk i klipa før å hold den på d værste:P hehe

    Flinke bloggern;)

    SvarSlett