12.02.2009

Eli, du late student!


I dag er jeg trøtt.
10 minutter før skolen startet spratt jeg opp av senga.
Så det at jeg faktisk rakk frem i tide, vil jeg si var et mirakel.
Vi har begynt med praksis nå.
Som om vi ikke allerede hadde nok å gjøre fra før av.
Men, det har vel ikke noe å si for lærerne om vi sliter oss ut.

På lørdag åpner kunstutstillingen som jeg og mine klassekamerater skal være sjefer for.
Jeg må si jeg gruer meg.
Klassen kom frem til at jeg kunne åpne med en sang.
Så da ble det slik.
Øvde på den i dag, men er litt nervøs for hvordan det kan komme til å gå.
Den er så vanskelig å synge.
Du har kanskje hørt om den, eller sett filmen "Så som i himmelen"?
Gabriellas Sång heter den ihvertfall.
Den er så utrolig nydelig!!
Å sånn ellers så henger jeg etter med alt jeg skulle ha gjort på eksamene mine.
Å har skikkelig dårlig samvittighet over at jeg ikke gjør noe med det.
Men jeg orker rett og slett ikke.
Tar meg selv i å si " ja Eli, nå må du jobbe" men hvem tror jeg at jeg lurer?
Ihvertfall ikke meg.

Oh
du late student
Skjenk meg din grandiosa
og fri meg fra mere nudler
for magen klarer snart ikke mer
Gi meg dine hjemmestrikkede sokker
Da det er kaldt i mitt rom
Og fri meg fra muglet brød
trearbeid med flis i fingern
og surnet melk
Firstprice

Hvordan er din dag?
Hørt om Gabriellas sång?

8 kommentarer:

  1. Sv: Hihi, ja, han er en søt en :D Han er vel kanskje 2-3 år tipper jeg. Shit, dårlig hukommelse :P
    Takk! :D
    Hehe, jeg skjønner hva du mener. Jeg har drit mye som jeg skulle gjort, men det blir liksom ikke sånn allikevel da! Kjipt det der altså :P

    SvarSlett
  2. SV: hadde jeg fått fikset litt på katy perry sin skulle det nok vært min favoritt oxo. De er alle tre mine favoritter, men min strøste favoritt er nok den øverste :D

    SvarSlett
  3. Sv: Nei,det er kjempesøtt:) Har blir sikkert kjempesmigra:)

    SvarSlett
  4. Sv: Åh, har du ikke det til neste uke? Vinterferie altså?

    SvarSlett
  5. Gabriellas sång er fantastisk. Så utrolig<3

    Heh; "Karen, du burde gjøre naturfag nå.. Prøve på tirsdag, kan ikke øve på mandag."

    Kjenner meg igjen for å si det sånn.

    SvarSlett
  6. Sv: Så uheldig! Jeg elsker vinterferien, det er så digg med en uke som egentlig ikke brukes til noe :D

    SvarSlett
  7. Gabriella er nydelig, og jeg må si at jeg er ganske lei av nuddler jeg også :P JEG er lei av nuddler... Men det kan være fordi de ikke har firstprice nuddler i nærheten :P

    SvarSlett