10.02.2009

Skolen faller ned over hodet på oss !

I går ble det ene av tre bygg, som Høgskulen i Volda består av, evakuert.
Grunnen ser du her på dette bildet.
Det ser litt ut som en grein.
Men det er faktisk en sprekk i bærebjelken.
Den som holder overbygget oppe.
Så hele Berte kanutte, som bygget heter, ble stengt i går.
Akkurat for øyeblikket så blir bjelken holdt oppe med støttebjelker.
Skummelt når slike ting skjer.
Ihvertfall når det er det bygget som har kantinen, å den ligger ikke så langt unne åstedet.

Bygget sies å være ca 11 år gammelt.
Å sånn ellers i dag.
Så har jeg jobbet med den ene eksamensoppgaven min.
Men ble nødt til å gå hjem.
Ble så irritert på meg selv, over at jeg ikke klarte å få det til skikkelig.
Samt at jeg ikke kunne lage det slik jeg ville.
Men får håpe resultatet blir bra.
Til slutt, ihvertfall.

Hvordan har deres dag vært?
Ser ikke den sprekken i bærebjelken skummel ut?

Bildene er hentet fra :
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6474400
http://www.smp.no/article/20090209/NYHETER/595979206/1002#

8 kommentarer:

  1. SV: ja definitivt, felles interesser er et MUST om man skal holde ut sammen en hel lifetime :D Syntes det er artig og skrive litt slike innlegg som dette ibland, og ikke bare om studiene, mat tips, shopping tips, mote, filmer etc:D

    SvarSlett
  2. Så ikke helt heldig ut det der, nei..

    Sv: Nei, katten er ikke gammel og sur. 2,5 år til våren, men vant til å være eneste kjæledyret, så da tar det vel litt tid å venne seg til noe annet :)

    SvarSlett
  3. Sv: Takk for koselig svar:)

    Har du seriøst ikke sett på tv på 2 år? :O
    Det hadde jeg aldri klart! Jeg er både data og tv slave,hehe.
    Det jeg for det meste følger med på er Hotell Cæsar, Charterfeber og Frustrerte Fruer, men ser også på Seinfield, Kongen av Queens og Alle elsker Raymond også:)

    SvarSlett
  4. Uff, ser ikke bra ut! For noen år tilbake raste noen steiner ned fra et fjell og rett inn i veggen på idrettshallen vår, så hele veggen og tribunene kollapset. Kunne gått skikkelig galt hvis noen hadde vært der akkurat da :/ Ekkelt å tenke på!

    SvarSlett
  5. Shit - så ikke bra ut!

    SvarSlett
  6. herre! skolen faller faktisk sammen jo!

    SvarSlett
  7. Sv: mhm. Men du kan jo bruke.. Husker ikke helt hva det heter, men det er en metode å skaffe seg tingene på.. En nettside som fikser det for deg.

    Oii! Creepy. De fikk ihvertfall evakuert før noe fælt skjedde da.

    SvarSlett
  8. Sv: Ja, den er rett og slett vakker altså! Du burde se den, jeg lover den er verdt tid og penger :)
    Og ja, han er veldig flink, og pen, og søt. Gurimalla, han er fin! :D

    Jeg hørte om detta på Volda på radioen i går faktisk! Er jo litt skummelt da, heldigvis fant de det ut ganske raskt da :)

    SvarSlett