15.02.2009

Skrivespærre, utstilling og valentines day

Et maleri av Jorunn Mulen

Ja, da var det søndag igjen.
Har vært lite blogging de siste dagenen. Men, når det ikke er noe som skjer. Så er det jo ikke så mye å skrive om. Har hatt litt skrivespærre, for å si det sånn. Å tviler på at dere hadde funnet det interessant å høre, at jeg har sittet på rævva og sett film. Eller sovet, eller vært på skolen å forbannet meg over den teite eksamensoppgaven min. Så da lot jeg det være.
Kan nevne at jeg sang på åpningen av kunstutstillingen til Jorunn Mulen i går. Det var ganske spesielt. Gabriellas sång, kommer nå i fremtiden til å minne meg om akkurat det. Folk fikk tårer i øynene, å håper det er et godt tegn?

Å sånn ellers så har helga vært helt ok. Har ikke skjedd så mye. Å vil si at dette var en av de beste vanlentinsdagene. Ikke at det skjedde noe spesielt. Jeg var bare i bursdagsselskap. Å det vil jeg si var bedre, enn å sitte på rommet mitt å sture. Men, bursdagen endte ganske, ja jeg vet ikke. Slappt er vel kanskje det rette ordet. Det var 3 gutter og jeg som var igjen, da klokka passerte 2. Riktig nok hadde noen av de holdt på siden klokka 3 på dagen. Så jeg skjønner at de stakk. Men når vi er 4 stk igjen. En sover på sofaen, en sitter å venter på nach og han siste sitter å spiser bursdagskake. Så følte jeg at det var på tide at jeg gikk. Så da gikk jeg hjem, for å legge meg. Men, syntes at kvart på 3 var ingen tid for å legge seg til å sove. Det var jo tross alt lørdag. Eller i teorien søndag. Så da endte det opp med potetgull og dipp, Cola og filmen "Me, Myself & Irene". Men ble litt sent, så sovna vel midt inn i filmen. Så da får jeg se den ferdig nå.

Hvordan har deres helg vært?
Hadde du en fin valentines day?
Hva synes du om kunsten til Jorunn Mulen?
Har du sett filmen?

Bildet er hentet fra denne adressen:
http://www.galleriramfjord.no/utstillinger/081203/

4 kommentarer:

  1. Sv: å? Wow, takk :)

    At folk får tårer i øynene er et meget bra tegn vil jeg si.

    Haha, jeg sovna midt i Band of Brothers jeg. Eller, begge to sovna. Så besøket endte opp med å gå halv seks.

    SvarSlett
  2. Sv: Kjøpte buksa på www.superkul.no :)
    Elsker crazy jeans buksene:)

    Min Valentines dag igår ble ikke akkurat så bra som planlagt,hehe. Men var greit:) Hadde det litt mer kos med kjæresten idag,bestilte pizza og så film,ikke romantisk film men,hehe,grøsser:)

    SvarSlett
  3. SV: brrrrr det var masse snø...jeg er sååååå klar for at våren er på vei og vil veldig gjerne at den kommer i morgen, i Polen er det kaldt også, men hedigvis ikke så mye snø =) Surfet for 1 år siden for føreste gang, men det er faktisk ikke så vanskelig om en kan stå på snowboard :D

    SvarSlett
  4. Hehe, men det hørtes jo ut som en koselig måte å feire Valentine på da :D
    Hehe, nei, jeg fikk ingen kort heller, men som du sier, man får jo ikke kort om man ikke gir liksom.
    Hehe, jaja, man kan jo gi kort ellers i løpet av året også? ;)
    Med meg går det bra :D Føler meg litt stressa fordi det skal skje så mye i vinterferien! Men jaja, sånn blir det :D Hvordan går det med deg da?

    SvarSlett