06.10.2009

Regn, vind og telefonkabel..

Bilde tatt i sommer
Meg i vannpiperøyk

I dag har jeg sovet lenge. Eller, ikke så lenge som jeg sov i går, men lenge nok.
Etter at jeg hadde stått opp og spist frokost, kom pappa hjem for å ha gravekurs med meg. Så var det bare å pakke seg inn i klær og begynne å grave. Det var faktisk mye artigere enn jeg hadde trodd, kom godt i gang. Men hadde fortsatt en del meter igjen da jeg la inn årene, eller spaden blir det kanskje. Sliten etter gravingen og iskald etter den sure vinden, lurte jeg meg inn for å slappe av. Så skulle jeg gå ut å grave litt mer, etter at jeg hadde fått varmen igjen. Men rakk å grave ett par meter før regnet begynte å hølje ned.

Resten av dagen gikk bare til å slappe av, spise middag. Snakke med mamma og pappa og sitte å se tv sammen med de og le av teite kommentarer.

Hatt en fin dag?
Gravd noe i det siste?

2 kommentarer:

  1. sv. takk:) Har ikke blogget så lenge på denne bloggen nei, startet den rett før vi dro til skottland:)

    Hva graver du da?

    SvarSlett
  2. Ja hadde jo den på blogspot:P Men ikke noe imellom:P Men er tilbake med ny giv nå ;P
    Jeg vil også grave telefonkabel! Hva bruker du da? Får du kjøre gravemaskin:O? o.O

    SvarSlett