26.11.2010

vel vel...

Siden det er ingen, eller nesten ingen som leser bloggen min, så fant jeg ut at i dag blir det syteinlegg fra meg. For som jeg skrev, det er jo ingen som leser bloggen min uansett. 

Jeg har blitt syk og det suger. 
Jeg kom hjem fra skolen klokken 12 på kvelden, etter å ha vært der sammen med noen veninner å så på at de bakte knekkebrød og peanøttkjeks. Jeg følte meg ikke helt ille til å begynne med, jeg var bare slapp. Etter å ha spist en halv peanøttkjeks begynte jeg å bli ekkel i halsen. Jeg tenkte ikke noe over det, og fant ut at det måtte bare vært en peanøtt som jeg ikke hadde tygga skikkelig. Vel, så feil kan man ta. Når jeg kom hjem begynte halsen å bli værre, jeg sov kanskje 3 timer den natta og når jeg sto opp dagen etter hadde jeg kjempevondt i halsen, jeg hadde vondt i hele kroppen i tillegg til at jeg hadde feber. Utover dagen klarte jeg å spise en appelsin og tre knekkebrød, samt at jeg drakk ananasbrus. 
Når kvelden kom pakka jeg i meg to paracet og la meg til å sove. 

Når jeg sto opp etter 5 timers søvn på torsdags morgen hadde jeg ikke lengre vondt i halsen, istede var jeg tett i nesen og hadde hodepine og feber. Jeg hadde vondt i hele kroppen, men var nødt til å gå ut på butikken for å handle. Når jeg kom hjem var jeg blitt hakket verre etter den kalde lufta. Jeg pakka i meg enda mer paracet og prøvde å sove litt mer. Sto opp, satt foran pcen og gikk å la meg igjen. 

Og i dag da jeg sto opp, var jeg enda mer tett i nesa, vondt i bihulene og bronkitt hosten hadde plutselig dukka opp. Jeg pleier ikke egentlig å klage, men dette er helt forferdelig. Det som er verst er at jeg ikke kan være med på noe moro, eller henge med vennene mine, for jeg vil ikke smitte de. Jeg kunne tenkt meg å synge solo på adventskonserten, men nå vet jeg ikke en gang om jeg kommer til å være i form til å synge i koret. Jeg hadde planlagt en uke uten skole, hvor jeg skulle slappe av, male, tegne, lage smykker og kanskje gjøre litt lekser. Jeg orker så vidt å reise meg for å lage mat eller gå på do, så de planene gikk adundas. 

..Ja, jeg fikk hosteanfall da jeg tok bilde, men det får så være..

Jaja, nok syting fra min del, jeg er lei av å være syk og asosial nå! Kom å gjør meg frisk og underhold meg. 

2 kommentarer:

  1. Huff så kjipt å være så syk!!! :/ GOD BEDRING!! Spis masse C-vitamin og drikk te! Btw,jeg leser bloggen altså! Er bare for "busy" til å svare :( det er nesten ingens om kommenterer på min heller,men jeg fikk meg sånn HIt counter og der viser seg at opp til 100-300 er innom bloggen hver dag,noen ganger mindre,andre ganger flere. KOmmer an på :) Det hjelper ihvertfall å se at seertallene går opp,for de fleste gidder ikke kommentere :)

    Håper du blir frisk snart!!

    klems

    SvarSlett
  2. JEG LESER BLOGGEN DIN, så det så!!! Hehe, men jeg tar meg hverken tid til å blogge selv eller kommentere...
    Det skal bli andre boller NÅ! I alle fall med blogginga mi. Og hvis jeg begynner å blogge igjen, for "fullt", så kanskje kommenteringa mi tar seg opp igjen også. HÅPER DET!
    Eli: Det viktigste kommer NÅ: GOOOOOOD BEDRINGS!!! :-D

    SvarSlett