05.05.2011

Eli leker med sko dekor...

Venninna mi ville jeg skulle dekorere et skopar hun skulle få i bursdagsgave, bare for å få de litt ekstra spesielle. Jeg valgte Tim Burton motiv, siden vi begge er stor fan av Tim Burton. Jeg er stolt over resultatet og håper hun liker de :D


På den andre siden så har jeg nå fått kommentar på didaktikkoppgaven min, den gikk rett vest, så jeg har alt for masse jeg må fikse på til den 27. Mai. Dersom jeg hadde levert de i dag så kunne de ha trekt hva som helst, jeg hadde garantert strøket uansett. Så hva jeg må gjøre for å få de bra nok aner jeg ikke, men jeg får ihvertfall prøve så godt jeg kan. For stryker jeg i dette faget, får jeg ikke ta eksamen i det andre faget jeg tar dette semesteret.


Krysser fingrene for meg selv. 
Her er en liten smakebit av skoene jeg har dekorert, resten vil komme opp på bloggen når venninna mi har fått gaven :)
Hva synes dere? 

3 kommentarer: